Wednesday, September 24, 2008

Friday, September 19, 2008

Rahsia Zikir

Otak menjalankan aktiviti-aktiviti bio-elektrik yang melibatkan sekumpulan saraf yang dipertanggungjawabkan untuk melakukan tugas-tugas tert... Read more »

Tuesday, September 16, 2008

Roh Merayau Gara2 Mengumpat

Milah memang terkenal dikalangan penduduk kampung. Setiap petang dia akan duduk berlonggok di tangga rumah jirannya sambil mengata orang ka... Read more »

Saturday, September 13, 2008

Tempahkan sebuah bilik di neraka Jahannam untukku

Menurut majalah Iskandariah Mesir "MANAR ISLAM", seorang gadis yang terpengaruh dengan cara hidup masyarakat Barat, menaiki sebuah... Read more »

Wednesday, September 10, 2008

Peristiwa penting dalam sejarah Ramadhan

Salam Ramadhan kepada semua yang beragama Islam dan salam sejahtera kepada semua. Bulan Ramadhan yang mulia mengandungi banyak peristiwa dan... Read more »

Monday, September 8, 2008

6 Sekeluarga Dibunuh Dalam Satu Malam

Pada 18/07/2007 di Klang, Kejadian berlaku diantara kira-kira pukul 3.00pg hingga pukul 5.00pg 6 sekeluarga terkorban di Tanjong Harapan sem... Read more »

Saturday, September 6, 2008

7 Perkara Ganjil Yang Pernah Dialami oleh Seorang Penggali Kubur

Terdapat seorang pemuda yang kerjanya adalah menggali kubur dan mencuri kain kafan untuk dijual. Pada suatu hari, pemuda tersebut berjumpa... Read more »

Peristiwa seram di wad hospital

Sumber dari internet. Beberapa tahun yang lalu, aku telah dimasukkan ke hospital. Inilah kali pertama aku menjadi 'penghuni sementara&#... Read more »

Wednesday, September 3, 2008

Mengusir gangguan makhluk halus

Gangguan sihir dengan perantara makhluk ghaib dapat menyerang sesiapa sahaja. Bila usaha medikal tidak dapat menemukan gejala klinikal yang ... Read more »